2016年10月15日星期六

唔感招積...



辛苦旅行又說完, 火辣辣山區手信又寫埋. 重有什麼話題 ?

我諗了一整天.  今晚同你匯報什麼好呢 !?  煩惱垃圾思為我倒緊半有多啦, 是給長輩開解了點, 個人好似放鬆了點沒那強烈的憂患意識...有咩事到時先算啦 ! 以家唔再己人憂天住.


本來,有些招積事想分享但費事俾你抽後算帳. 驚你笑我幼稚園攞兔仔印...又扮巴巴敝敝.

所以, 我唔係這裡再煩你地一次啦 ! 又唔感招積...

近排睇 三星手電爆炸有點慶幸自已早前轉蘋果.
哈哈 !  係呀 ! 係跟你囉 ! 見你用蘋果我又要用蘋果.  啲起心肝轉用蘋果才避過這次災禍 !

多謝你啦 ! 更加多謝幫我攞折扣那位人兄.

你呀 ! 整多點笑話逗我笑......今晚 , 我睇完偷笑了 !

唔淮笑我寫錯字, 唔淮叫我查字典...這是, 我累又唔想認真時候, 錯咪由佢錯囉.

雪 - 2016.10.15


沒有留言:

發佈留言