2016年10月29日星期六

星期六 ~ 卻走來病. 唉 !


睇開的那個醫生剛巧休息, 幸好有他送盒必理痛特強傷風感冒藥來. 

吃了藥剛剛瞓醒, 個人醒返點點啦 !  剛又拍了兩粒藥丸...

佢好無聊, 無聊了一整個下午. 

他說同貓貓玩, 喂喂條魚仔,  看看影片打陣 GAME ... 
唔好吵嚷著要上街玩啦 !  好嗎 !   仙丹咩...一吃就變生龍活虎, 他說同我去濕平.  濕咩平有佢做苦力我都無力行.......



喉住人地我病攞人命........

你去找朋友娛樂, 唔好陪我在家坐監.  一陣子, 雪雪或者要再瞓多陣. 

病日子快點遠離我.  我最憎病病, 我最憎痰痰卡住喉嚨, 咳極都咳唔出來.

我最憎病出標冷汗, 我最憎病到軟軟瀨瀨, 最憎病到無胃口, 病到暈頭轉向. 

可樂煲薑加檸檬是嘢痰之物, 唔 WORK 的越飲越多為濃痰.

星期六 ~ 卻走來病.  唉 !

雪 - 2016.10.29


沒有留言:

發佈留言