2016年11月14日星期一

俾個乾桔餅煲水飲就無事


又俾你估中啦 ! 我係想放假, 想休息幾天.  今年大年結算日未到 , 12.31日啦 ! 應尚有8天 ? 10天 ?

2017 大假又來想想都忍唔住想交表格.

但, 你地唔知架啦 ! 我成日放假考試, 做私人事務.  以經好引人注目.

雖然有假也不能大放肆, 而工作環境又不許可要同事做我些緊急事. 人家會唔高慶.

所以放假都是想想罷了. 

知啦 ! 我會放鬆神經, 不會難為我自已, 得快樂時且快樂...

我 的感冒病經過休息會增強免疫力, 相信唔睇醫生都會好轉. 你沒必要想得太嚴重.

俾個乾桔餅煲水飲就無事, 包租婆話睇完電視攞俾我飲.


雪 - 2016.11.14











2 則留言:

  1. 如果感冒唔係好嚴重(例如好高燒,出現呼吸困難等併發症),身體又處於壯年,一向健康,其實真係可以靠休息自己好返的。吊詭的是,如去看醫生,一定有幾句藥丸拎回家。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近日好忙, 忙到而家才回你. 我清唔到咳咳...病足成個月有多. 而家尾聲啦 ! 應 OK 會好...尚有二, 三聲. 好強惡菌

      刪除