2016年11月18日星期五

麻鬼煩煩之人




約了好幾個星期啦 ! 推了她幾次一時又話吃個TEA,見一粒鐘……

之後, 又發悔氣兼且嬲嬲地說: 咁忙唔好出來啦!? 不時都各有各忙…….

今晚, 唔可以AA制一定客請好友大吃一餐。感謝她第一時間安排資深專業型男給我。點解用安排不用介紹?

她好霸氣的說 : 「我叫我朋友找你, 找他幫你手安排。」

我回說 :  「是, , 。」


她好平時十萬分挑釁又麻鬼煩煩之人。有她推薦一定唔怕會有投訴, 咁我又要請她食晚飯, 型男辦事絕對能達水準, 還好在有他在旁一直提點怎樣做, 怎樣搞。

有時這個好友係就係麻鬼煩煩, 但總在我失意, 需要人在身邊時候輕輕的扶我一把。
我想吐苦水又能逗我笑的人.  

沒有留言:

發佈留言