2016年11月13日星期日

我的底線



同他識無耐他就喜歡我啦, 我初初以為他對我特別好, 原來他個個女生都是這樣大獻媚功,

計落識他無耐就開始老點我 !  成日乍乍弟弟要我幫他這樣, 幫他那樣, 又唔知趣.

我嬲緊架, 需然慣了做阿四俾他點三點四.  但人大了總有自己要守護底線.


他就踩踏到我的底線.  或者, 他不知道, 他也想不到我反彈負能量是這麼強勁.

所以, 好多時候我也抑壓自已, 學習控制自已不滿因為我知道自己發皮氣時侯就到達了月球爆炸威力一樣. 

這天, 還好我能好好控制那些殺亞人死光.

今天, 又將不滿寫在網誌上.  難為了好友們要受罪睇我寫不滿...

衰鬼, 甜言蜜語你等下先啦 !

雪 - 2016.11.13



沒有留言:

發佈留言