2016年11月2日星期三

顏色


弱不禁風...拿回件顏色艷麗披肩保護自已先. 嗱 ! 講明飲杯咖啡就走啦 !

我真係唔陪得你癲, 我驚他睇到我病緊重同你去玩, 笑得太開心, 他會俾些顏色我看.

發牛皮氣就唔好啦, 我有排好受, 我真係驚......

笑......

另一個他叫我用 「顏色」二色作一篇文.  等我有時間就想俾D 什麼麼顏色給他看看.  笑....點識作這話題.  我現實也不懂, 老作就好難落筆.

用個第三身, 或者可會容易點...
他隻波鞋由白著到灰灰黑, 同學個個有名牌書包, 有很零用錢.  窮小子有沒有被人欺壓 ?
唔知呀 !  今天行畢業禮有錢爸爸, 在他畢業時候駕了勞斯房車接他走, 在他同學仔面前威一次. 用勞斯房車發出金撐撐顏色.

我喜歡什麼顏色 ?  不如你問我那種顏色不喜歡會易答一點 !
銀色, 最憎銀色鞋, 扮晒公主款那一隻.   黃色啦 ! 好似衣櫃也找不到她蹤影.

嗱 ! 當寫完啦 ! 無話我無寫字.

雪 - 2016.11.01









沒有留言:

發佈留言