2017年2月17日星期五

敵不動我不動


慢慢行, 我唔係在叫「你」, 「你」是誰...我部電腦. 慢到陏唔到啦.  

睇來真的要儲定錢買部新電腦.  都用了好幾年...賺點點甜頭也未能冚回那些負數. 有排才可以平衡支出...而家又多一項支出.     

這晚, 本來想在 youtube 找首阿SA 老歌做一頁, 很快的就可娛樂你,我和大家, 而我就可乖乖上床睡個飽飽.

笑......你唔好笑呀 !

我知...你諗什麼麼 !

重有...唔好屈我, 我有人報料給我知的 架 !

你一做壞事, 我會知道的 !

別總想著整蠱我, 激嬲我呢 ! 我會在某日就在某日來個大報復.

報復完又要補飛就攞來搞...所以, 我唔知會點架.

睇定點 ! 敵不動我不動...

雪 - 2017.02.16






沒有留言:

發佈留言