2017年2月10日星期五

同阿爸爸, 財叔打遊戲game



天氣冷了.....
至在呃個 like ....

今晚好難寫, 心情不佳受某些事情影響.  本來今日是元宵節前夕.  寫寫花前月下, 寫下花燈猜猜迷就可以呃到個 like , 是非常合適日子去歌頌郎情妾意.

但手機短片不斷傳來嚇人畫面, 本有靈感也變得一秒間被新聞轟炸散了.

我不想在這一晚毀了我為他而寫的亭台樓閣, 為她而記錄的多愁善感....淹沒一個星情浪漫晚上.

我懶 ? 非也, 是個上天都不容我寫......在不合時宜之日去描寫這一段湯氣迴腸情節.

唔 ! 唔好追, 有得交時自會提前通知你. 

同你講緊, 係呀 ! 係同你說.

唔, 我都早點回房里入被窩同阿爸爸, 財叔打遊戲game 啦  !

LAM SNOW
2017.02.10

沒有留言:

發佈留言