2017年2月21日星期二

生意失敗樣子






一.
甩晒好耐啦那些爛桃花, 無時間應酬他們為了避嫌.

佢在身邊眼望望, 看牛咁看的, 同弟個男仔側一陣都問長問短.

無自由失自由啦 ! 好在未同居又沒一齊住.



二.

我無呀 ! 老屈呀 !  我幾時有要他報告行中. 鐘意咪自已一五一十寫個六十頁施正報告給我看看.

三.

寂寞男孩情竇初開, 唔係呀 ! 是老友....是舊知已.  是好好的老友....


四. 
唔好再纏住我, 我已沒有靈感去寫愛情故事.



因為, 枝筆寫不出甜字, 枝筆已重傷了, 我無力提起枝鉛子筆...不對, 是無力按鍵盤打出想打字.

好辛苦, 好勉強寫出上文.  拜托你...我已嘆晒氣.

唔想你看到我個生意失敗樣子.

雪 - 2017.02.22
 

沒有留言:

發佈留言