2017年2月17日星期五

低級笑片難有共嗚


~~ 藝術 feel ~~



真係唔好睇嗎 ! 低級笑片, 搞到我一路睇一路想蓋起眼珠.

煩到 cccc , 又請俾佢問邊個位好笑, 有無共嗚...又話套片CHEAP 得來好有藝術feel .

睇來, 我決定了, 我要睇多次 feel  feel 點 有藝術法.


買定包花生, 買定汽水, 沖定咖啡提提神.

做咩......我要這樣槽質自已, 明明唔鐘意看又要陪他癲.  因為, 他話我唔識欣賞, 配合唔到他的口味.

我呢 !係鐘意宮廷姬子勾心爭霸皇帝戰...但要有情節又要有靚景同靚道具.

佢, 鐘意影片要思考, 懸疑又考邏輯又唔俾我問, 我都是陪看...上面說的那套陳年舊片, 佢話就我才擇出來.

這才是我唔采他的原因.

無睇晒.....都睇了大半啦 !
低級又唔話好睇, 高的又話睇唔明.......應該是他有微言才對. 

雪 - 2016.02.18





沒有留言:

發佈留言