2017年2月20日星期一

銀包內放著誰的舊照



明天餐飯他不讓我參與, 他話我出現會搞亂檔, 費事我出言不客氣, 口不擇言激嬲他個某某.
就快樂 PARTY 變成 世界大戰喎. 

算啦 ! 因為, 今日他已同我一齊吃午飯加埋晚飯.  吃了他隻車了 ! 他也拿出她的舊照給我品評一番了 !

之後, 我搶著要看我銀包內放著誰的舊照.

好失望...呀 !  沒放你的......沒放他的. 

好奇怪...呀 !  我銀包沒有放相片.

因為, 銀包間隔沒有照片位置嗎 !  有都唔會放他的照片.

照片當然放手機啦 !

重有大叔將相片放銀包咩 ?


那有這麼老土放錢包內.  

真係呢 ! 點形容他好呢 !?

雪 - 2017.02.19



沒有留言:

發佈留言