2017年2月28日星期二

拍子也變得極緊湊.



無睇報紙好耐啦 ! 那有以前的空閒日子呢 ?
忙到 cccccccccccccccccccccccccccccccc

以前起身就睇電視, 睇新聞.  而家起身睇手機, 睇 whatsapp, 睇 facebook....
幾趕呀 ! 以前洗臉洗半個鐘, 而家十五分鐘...人會癲, 拍子也變得極緊湊.

 前前後後又要留留言, 回幾個 whatsapp, 又想在facebook 貼張相.

知啦 ! 而家報章好大機會是扇動人心, 亦有紅色伙伴, 那張報紙是中國喉舌, 那些聲音是有公義?  有時  真係不懂怎分別.

所以,睇過看過就算啦 !  你呀 ! 唔好成日挖苦我之前寫的日誌 ! 

在生活裡面...我的情緒極度飄忽不定, 好容易會皺眉又一時間變得鬱結.   早兩日笑完今日又因一些事自已又扁扁嘴, 又諗著怎樣才可以離開人群, 好想收埋自已頹廢吓.    放鬆緊湊生洞拍子.

你呀 ! 不給我一擁抱, 不給我一句半句支持說話都算啦 ! 但你唔好加多一腳趁我病攞我命...
你呀  !  快點逗逗的笑.   努力引我發笑.  

你呀 ! 邊個係你呀

雪 - 2016.02.28 






沒有留言:

發佈留言