2017年3月7日星期二

來緊日子要放很多假




舊年已放了很多假. 今年新年迫住放了十幾日年假. 

真的唔可以隨便放假如果不是有大件事要去辦理.    四月又要放半日, 五月又要放半日....咁他問我三月放唔放 ?

可能 6 月又要放二日+半日.  7月又要放一日... 重未計算尚有幾多突發事件.

有時真想問問, 無工返那些人又幫唔到手.  無法子那些事就算他們肯幫手也辦不來...

那些芝麻綠豆事都是一定要我親自出馬.

佢竟然唔閱我給他的whatsapp, 好唔好打個電話給他 ?

我明明已同他約好了見面時間... 三月唔放得唔得.  我到時一定會再提提佢...知佢好忙, 又有好多女生加男生爭住約會啦 !

約好了就希望佢唔好到時找藉口耍我, 又話疲憊不堪又說頭痛不上街.

雪 - 2016.03.07



ps.....公司算好架啦 ! 可以請到假...




沒有留言:

發佈留言