2017年3月11日星期六

怎樣制造簡單快樂



約些朋友回家打牌焗吃飯好嗎  ?  你實話好呀 ! 好呀 !

我卻怕有排洗菜同買食物.....唔想辛苦.  出街...???? 又唔想玩太晚......唔想自已一個人回家.

又熱又悶天氣適合咩 ? 同朋友一齊一大班人笑笑談談, 會帶給的很大喜悅同快樂感覺.

也許, 這樣才可醫治到我寂寞, 孤立, 沮喪, 枯燥, 無助, 苦悶感生活.

一個人可以怎樣制造簡單快樂 ?

最簡單, 就上來將自已心底話 BB BA BA , 一隻接一隻字打在這兒.  然後, 去 FACEBOOK 找網友發蹹風...

對著朋友, 家人, 同事也要補留一幅不一樣面孔.

我覺得好累, 好吃力.

以前, 我只愛自已一個樣, 最愛的笑面我不想捨棄.  原來不知不覺間已給別人感染出黑面, 負情緒, 搶走我快樂生活 ...

有一種溫暖叫可幸, 在這段日子有你陪伴.

在這裡遇上的你... !?  多謝唔怕我煩著晒你的寶貴時間.....

二個人暗D暗D講笑話時...這種方式真的快樂了 !.   太多人的快樂嘈完吵完會更加寂寞...更加空虛...

唔打住啦 ! 做一陣間功課....先.

怎樣制造簡單快樂 ? 晚點你話我知.......好嗎 啡?

沒有留言:

發佈留言