2017年3月3日星期五

各有各....


各有各....

有時會感覺二次翻唱女聲會俾原唱更好聽.  感受更大代入感更強烈.

聽聽歌曲, 寫寫網誌...笑著, 又淚著唱和那一首情歌.

好清楚...偏去制造苦楚.

唔好太肉痺, 想回自已也覺得...怎麼我會寫這些網誌在那年.

佢呢 !  恤個髮扮靚仔點, 會幫人做司儀嗎 !! 怕不怕太多人場面會吃螺釘.提提他...唔好講太多說話呀 ! 緊記...特別同那些姊妹呀 !  女朋友好小氣一見到有不對版相片就嬲.

本來, 佢話個 FRIEND 想請埋我一齊去, 我梗緊唔去啦又做厚厚人情又唔想增肥.

我地愛情淡淡地......我有我聽歌, 他有他去劈酒同男朋友.

雪 - 2017.03.02




沒有留言:

發佈留言