2017年3月27日星期一

教...KEEP FIT 菜式





想快速學整食物可以看看 TESTEMADE OR TASTY.  不過 , 我懼洋人煮食多用牛油, 牛扒,
薯仔高脂太多了!

所以一直都沒學好外國菜, 現時上課不是輕鬆愉快的烹飪班.  課程好緊張老師話不合格率超過 35%, 有大量理論要背書, 發傻了連續兩個測驗 , 一個考試. 又要做功課.  我都想去逛逛街  ,吃吃飯架.

偷偷地, 上網睇睇有什麼新玩意, 而家忙到一頭煙啦!

但忙還忙都要上網睇一睇.......

喂 !  你扮頂爺表演拋鑊呀 ! 一邊炒一邊切放 yotube 應該幾吸引一定吸引到很多「生粉」回來.

試一試啦 ! 我想睇你教...KEEP FIT 菜式

SORRY AR ....要你就我成日

你整我就唔 .....咩咩. 之後就咩咩咩

你知我講的咩咩....好不好呀 !

雪- 2017.03.27


沒有留言:

發佈留言