2017年3月15日星期三

作狀扮嬲嬲



不說話, 閉嘴, 封口我唔同他搭訕, 唔覆他 whatsapp 不接訊息.  嬲緊係未嬲完.

其實, 都嬲完但點都要作狀扮嬲嬲.   咁快嬲嬲完沒法子啦 ! 原本, 我是 like like 佢架嗎 !
冧一冧就無事. 晨咁早打來講笑話......又怎嬲得落他.  

我情緒懷透完全與他沒關係.  我要分析下自已情緒懷原因, 一定要對症下藥治愈好情緒飄忽不定原因.

唔...剛上課堂阿sir 偷偷仍過一點心理學, 人格分析真係幾岩聽.  要自我認知問題在那兒......

喂 ! 今日是男生的情人節 ! 要女生送禮日子...但佢話佢有禮物俾我呀 !!

嬲嬲, 會有著數. 

雪- 2017.03.14







沒有留言:

發佈留言