2017年3月17日星期五

粒豆號壞了 !



粒豆號壞了 !  就讓我寫頁逗逗他........


那時初相識就逗逗佢, 而家都一齊咁多年啦 ! 

我又悶緊, 發緊呆日子, 那有情趣冧冧佢呢 !

點呀 ! 不如, 有什麼要求. 有什麼渴求, 盡管說出來可的我出盡力滿足他要求.

唔好要我殺人放火不做犯法事, 亦都不可以強人所難. 辦得到的我不會吝嗇, 將要冧爆他.

喂 ! 妳們有無計呀 ! 教些秘技我好嗎 ?

她說 :  DON'T WORRY BE HAPPY........

我說 : 其實我好驚 ! 驚又臨時有事無空陪他.....

係啦 ! 唔知那天要不要去國內公幹 !? 

SAT...要去買定GIFT TO U !  XD  =V=

好大壓力呀 !  驚他不滿意我的小禮物..........

雪 - 2017.03.16


 

沒有留言:

發佈留言