2017年3月12日星期日

薯條點食






喂 ! 唔好又迫我食這些垃圾食物好嗎 !  佢又發明新食法......

薯條點秦子醬食到停不了口, 薯條點花生醬吃到放不了手,  薯片點芝士醬吃到嘴不停. 

跑幾多公里做幾多掌上壓也沒用這樣子吃法, 食容量太大了 !  我唔要愛肥仔 豬 頭 o麥.

你呀 ! 好快點變回 n 年前個靚仔樣子.

肥了男生...女朋友享獨有安全感是豬扒的女生才這樣想法.

肥了男生...女朋友怎帶你出去晒沒有了應享的虛榮感.  豬仔你明不明,女友要帶你出去威威,
等其他女生心生疾忌.

放手, 放手, 放手, 放手, 唔好食咁多啦 !

漢堡包、麥樂雞、 可樂、雪糕統統唔淮吃, 你陪我啦 ! 你唔好在我身旁做魔鬼誘惑好嗎 !

是原這個日子,  佢有運動就駁晒命亂吃.


當我求求你啦 ! 

雪-  2017.03.11



沒有留言:

發佈留言