2017年3月30日星期四

咪偷偷模模隱藏一旁扮唔笑



佢話好耐沒聽我時舊時 , 咩都不無講住........

我上一上淘寶先, 要買個個 KEYBOARD , 成日打不到符號, 轉來轉去的輸入法影響我打字速度.

剛剛真的好不快樂 , 不吐不快.  好在還有你們肯聽我廢話, 肯陪著我左右.

叫你引我笑又真係俾你引到識得笑.

其實, 每次見到你們每一張不同的臉, 我都會在笑壞了...將壞情緒化開一下子化為快樂的.

因為, 同你一齊每人打幾個回貼, 遊覽數個 [書友] 的書臉再打任除一篇壞的雪上加霜 ; 好的雪中送炭.

你話呢 !? 我重有沒有時間去想那個難為我的人, 自問自已 情緒智商 也不弱但長年累月在當作
E.T.的看代.......我也好苦惱.

原來, 除了上網,返學也不差, 老師真係教懂了我很多新事物及一個新認知有些人態度.
原來, 我們不可以以為自已會咁咁, 人家也會咁咁...當我一回想老師教的事及理論就更加代入感亦明白當中道理.




你有無偷偷地返來見我 ?    有就留言啦 ! 咪偷偷模模隱藏一旁扮唔笑

雪 - 2017.03.30





沒有留言:

發佈留言