2017年4月11日星期二

2017.04.11 日記



這幾天貼過什麼, 寫過什麼我自已也要反覆再看.....真係好遊雲.

好多測驗真係好煩, 唔好只掛住讀書同考試同測驗 !?

係呀 !  而家真係輕鬆了感覺. 

唔得....我唔想肥佬, 我要努力以赴.......

昨日, 想隨手找套戲又出一貼.  我重有時間睇戲...都是舊片.

見到你寫的短文, 偷偷笑了 !

唔好估我近日情緒, 有時好受人影響 , 有時又或者是自已多疑慮, 好多時受身邊人影響到.
點解我會變成這樣 ?  其實, 我每日都努力叫我自已快樂, 叫自已不要想負面事...

所以呢 ! 如果, 你說你是我的好友, 就多點陪伴一下這個孤單寂寞時刻.  我會因為你一言一字而找回丁點快樂.

因為,你這個黑魔鬼是那個可逗到我笑反的人.

沒什麼好寫給你了 ! 等我想睇你寫什麼什麼先.





2017.04.11

沒有留言:

發佈留言