2017年4月14日星期五

犯案率這麼高



自從兩年前差點遺失了身份証,  我現在每次拿身份証給銀行職員, 過海關或者辦理政府事時也打醒十二萬分精神.

真係驚要去差館同人民入境辦事處補領.

佢, 佢有一次搶了我張兒童身份証, 人地細細個個又唔靚.  最憎人地看張相超級醜樣.

嗱, 而家個個人都講私隱, 你唔好爆嚮口將我出生日期, 電話, 地址俾人呀 !

特別是你呀 !  唔覺意俾了個戶口號碼你...真係有點擔憂現時犯案率這麼高 .

唔好  爆我私隱, 我怕有人知我太多事有心害我.

為求自保要事事小心香港人. 


重有,  你唔好立亂 COPY 我寫在 的, 有玄機......因為我唔剖白自已某些事.

你唔好亂來呀 !

雪 - 2017.04.14


沒有留言:

發佈留言