2017年4月26日星期三

. 必要時揮拳揼佢



佢話我有事鐘無艷無事夏迎春,  係背後笑我話我悶就找他阻他開工.

咁今晚不找你啦 !

我呢 !?

今日親身睇驗到 :

「司馬昭之心,路人皆知。」

以前的我好單純, 今日的我挑通眼媚, 都怪他傳授了這些觀人懷習慣給我. 因為, 返工時受人影響了情緒所以我找他傾訴, 經他一五一拾的一齊分析,  他跟我說不要因為別人情緒而影響到我自不快樂.  

佢教我要對人惡點, 不要被人欺善怕惡.  必要時揮拳揼佢. 揼餐飽. 

笑 ! 今晚唔找你著.   我要瞓覺好的. 

找日請返阿老吃飯打搞了他這麼多天. 

雪 - 2017.04.26

 



沒有留言:

發佈留言