2017年4月21日星期五

輸嬴我又點會寫包單



早兩日口多多提醒某人, 金仔同美國狂人隨時按制. 叫他有錢賺快點走啦 !

高人指點我又指點他. 點知大市跌佢仔股仔重升到爸爸聲.

俾佢罵了一刻鐘, 又話阿爸幾乎狠佢一耳光, 又話阿媽嘈佢折天, 又話女朋友恕聲載道.

都係唔好提人咁多 <股市 > 隨時坐過山車, 大戶吞噬小股民.

輸嬴我又點會寫包單. 我都無叫佢阿爸,阿媽, 女友去賣 SHARES

提你時候就話左叫你自已決定, 喂 ! 你叫人賣貨又入埋我帳我都無叫你同人講.

信同唔信就唔好賴人.


風高浪急時勢, 個勢一跌滾著落, 除時贏變輸而家有錢落荷包又嫌未贊盡.

我知就自已買一份啦 ! 嘻嘻...我收內幕都無買佢隻股票呀 ! 

無靈感好熱氣去飲碗隔夜南瓜瘦肉湯先. 今晚只飲湯唔吃飯所以一陣子就有餓感覺.


2017.04.20




沒有留言:

發佈留言