2017年9月7日星期四

陪太子讀書讀死書





全完感覺是有人在陪太子讀書讀死書, 考試也要幫經理準備埋....垃圾, 垃圾.

廢柴經理, 浪費了我一番心血, 我真係未見過人這樣做 PRESENTATION.  完全可以在糊亂爆肚, 我都講明只想做三頁趁機快快講重點, D 人重想點呀 .......竟然講半篇就飛頁轉版又搶咪.

好在早前, 我幾大也不給交份功課由他交給老師, 原來真係要騎劫我分數重要扮足版是他做的.  好黑暗作業.

不過, 我相信老師眼睛是雪亮,他說份 PROJECT 做得好, 值得讚許......

點解 ?  老師話這份功課是原創, 睇得出同學不是抄襲是全原創的計畫書.

我都有小聰明的,找緊機會問老師說 :  「老師你怎樣知道是原創計畫書 」?

我已沒有說出  : 「老師你怎樣知道是我的原創計畫書  」.

老師答 :  「因為, 我唔明你想寫什麼, 表達什麼」 ??? 梗係啦 ! 我都沒機會講構思😭😭

我傻笑了 !  忍禁不住笑了 !

但, 未開始做 PRESENTATION前,他已給了個手指公我 !?

三人行還追我取 33頁文字稿, 你地話好唔好電郵給他們. 你話我就聽你地說.

雪 - 2017.09.07





 


沒有留言:

發佈留言