2017年9月24日星期日

求...健康食物食譜.



又到節日又到約會歡聚時刻.  身邊有個人整日說要減肥又變回23歲時一樣重磅.

你唔好發夢啦 ! 有我在你身邊係好難架...

點解...私家垃圾桶. 

點解...他沒時間操 FIT 晚晚無定時收工.  半夜跑步, 我在勸他咪滯因住俾人當色魔去獵食.

點解...唔準用藥物減肥, 不健康的.

點解...餐餐吃茶記囉 !

佢又不聽我說吃多點水溶性食物,早餐乖乖地吃麥皮就一定可瘦到. 

中秋又到早點約家人做節.  我也是時候想想一些清淡得來又健康食物來款待他們.

想來想去又是節日常做的菜易煮駕輕就熟,  廚藝朋友你們有沒有好分享給我呀 ! 求...健康食物食譜.



2017.09.24

沒有留言:

發佈留言