2017年9月8日星期五

我的日記




唔係朝 11 晚 11 , 是朝 7 晚 7......暗公囉, 我涯唔住啦 !!

昨日在大巴上睡著了重唔識得醒, 無落車車, 差點原車打回頭送我回去大陸國度.

又揹著 35 kgs 的大書包從灣仔碼頭行一段好長長路行去修頓, 想唔散晒都唔得啦 !

還好在大巴上夢了個甜夢.......去了某某間咖啡店, 迫他教我沖咖啡.....

在夢入面浪費了很多咖啡粉, 他拍拍我個頭說俾我玩謝了 ! 噢 c 啦 ! 想拿杯咖啡出來嚇走他我客人.

好羨慕他自已店, 唔知有幾多股份 ? 老板仔又高大又靚仔可惜名花有主...傻笑.點解發夢會見到他

善變的我鐘意有新鮮感有活力工作. 我放 FACEBOOK 張相自娛喔你架.....

無停過手, 好彩有個寵我的人找給我充飢, 多謝送我豆豆莎的人.



2017.09.08




沒有留言:

發佈留言