2018年3月6日星期二

容光換發因為瘦了.



昨天話我瘦了 ! 好多沒見過我的網友也不相信. 

無作大真係瘦了 !

這次咁難得瘦了下來, 一定要俾多點耐能, 我要即時同 8oz 牛扒暫別, 要將牠戎一戎, 直至我回復身體的最佳磅數. 

哈! 已經戎了一個月有多啦 !  因為戎了紅肉才瘦了下來, 連新年最愛的拿手極品南乳豬手也戎了. 

哈 ! 成日也掛著食物又點會瘦 ?

唉哎!  有些不為人知動力,  你諗唔明我亦唔方便在這透露更多. 

但, 這時候是會辛苦點但我相信瘦了之後, 人會更加健康人也會更容光換發. 

情人他見到就更加寵愛.

拿拿, 咪話我在晒, 未減完要再加把勁.  要再努力點做埋運動才成事.

有人專人正在教我怎樣做運動可以減腰圍. 有教我吃什麼食物對身體有益....

2018年新年第一件事就是要瘦得來又靚又要身體健康.


2018.03.06 




沒有留言:

發佈留言