2018年3月5日星期一

靚樣同病樣



一句講晒好辛苦. 我真係好想休息一吓. 

好失落!  好呆滯樣子

多謝你的一頁甜蜜筆記, 係咪好寫得好甜 ?  我跟你朋友的想法一樣. 

你自已也說沒反應就是你寫得不好, 或者啦 ! 

又或者, 是我自已問題 ! 係我我覺得自已好苦, 想改變這刻的自已,

一定可以, 只涯多一段很短日子, 我就會變回幸福的人. 

又或者, 有人求婚, 有人肯負責照顧我這輩子生活所需, 又答應愛我愛到另一世. 

同你講講笑,  我同他說什麼笑....

我問他, 你有沒有覺得我變返個靚樣出來 ?  因為一個月內瘦了十幾磅.

他笑而不答, 隔三個鐘又問他? 你覺得我現在樣子是病樣定是靚樣 ?

這是我自已說:  瞓醒瞓得足就有靚樣, 相反, 沒覺好瞓就出了個病樣.

他說了什麼的一句 ?  唔話你知, 秘密.


2018.03.05

沒有留言:

發佈留言