2018年3月24日星期六

有禮物收





吃貴價二人套餐你都唔好想呀 ! 

只是地方靚點, 吃浪漫食租金, 想吃牛扒都可以好浪漫.  今日, 跟他一起同他說說怎樣, 又這樣子.  看來他已很滿足樣子.  

原來吹吹水, 說說從前也騙到一時半刻. 想劏我你咪想壞腦呀 !  

我又攞不到四仟大元... 

我又攞不到假, 想陪他去遠一點玩也不成.  

今日送了兩包麥提莎給他, 他就暗暗嘴笑晒, 我都唔知何解他會喜歡麥提莎 ? 

算啦 ! R頭都抓唔到答案,  一於唔理咁多, 既然又平佢又鐘意就掂晒. 

本想買件T-恤俾佢都慳返.  

嘻嘻...今日, 他買了三件T-恤俾我掉轉了 ! 


2018.03.24 








沒有留言:

發佈留言