2018年3月27日星期二

我想要手信



而家年輕就同居幾年, 住埋一齊作第二階段了解. 

你估封建時代, 相相親飲幾次茶就結婚 ? 

而家嚇親女朋友了 !   你家這麼年輕又點會這麼早為你放棄森林. 

又無樓又未有車, 話就話月入幾餅野.  同你結婚重要跟老婆婆一齊住. 

而家港女好現實, 你慢慢拍住拖住先啦 !

講返正題復活節去那兒旅行 ?  係呼去台灣重遊?

我要手信, 我要鴨舌 !  最出名那間叫什麼....我忙記了 ! 一陣上網查查俾個地址你去買. 
但前題是你去台中, 台北定台南先. 

我呢 !  多數要去西營盤睇鐵打, 隻腳唔疼但未散瘇, 真係拖了很耐, 第時返發就 CCCC.

總有幾日, 未知架 !? 睇睇有無人即慶約我啦 !

原本有約又推了, 選擇性出席.


2018.03.27

沒有留言:

發佈留言