2018年9月12日星期三

今天的我



我無呀 !  我真係好想分享那份有一半抄襲功課給你看.  我想你知我做緊什麼, 為什麼這麼忙.   點解沒有詳細回覆你......

我而家有點慌這次個老師好高要求,  好似睇穿了我有抄襲成份. 因為, 我沒改標點符號, 一粒大是抄的, 一粒細是自已作....

阿雪真蠢.

多謝你呀 ! 點解我會這麼大意, 完全沒想過自已打錯字... [平] , 笑了 ! 份報告起碼出現超過廿個 [平]字.  無可能會錯...但真的出現了問題.

其實, 近日有很多白字, 寫錯字, 同音異字出現.  因為, 年前打敗仗之後就出現了這個後遺症 ?

真係, 打敗仗唔係說笑...

點算, 有什麼方法可補補腦, 取回那些超強記憶力. 

或是, 近日的工作不斷, 又返學又掛住玩而虛耗過渡了 ?

如果, 打得成風可以放一天假在家休休息就好啦 !

隔鄰裝修, 那竹棚搭到我家窗前. 有點驚, 驚打風吹難個竹棚再整碎晒我家的窗.

是否 ? 有點杞人憂天呀 !?

一定要做好防風措施這一回又要買定些食物.


2018.09.12


沒有留言:

發佈留言