2018年9月6日星期四

熱騰騰話題




唔!  唔聽老餅歌,  我都唔鐘意那個葉姓歌手唱歌.  不喜歡她的人品, 不喜歡就是不歡喜.

這些歌聲, 偶像喜愛好個人觀點.

唔話你知是誰免我又在說人長短. 免我觀點影響你所喜歡.

上次, 說不喜歡那個不愛男人愛女人歌 聲, 以經激嬲了好友.

所以, 都是少說為佳.

今日, 又有禮物收, 日本草餅,  噴火辣辣醬,  即沖咖啡....

笑....剛剛看了網上騙案, 原來網上呃人錢很易, 我跟他說要呃番十萬八萬.

他說, 我生成俾人呃命運又怎可以呃到人呢  !?

熱騰騰話題, 網上未見過面都俾呃人到1.8億, 傻的嗎 !!

你點睇呀 !?




沒有留言:

發佈留言