2018年9月11日星期二

懷舊歌曲





好衰衰咁話 :  [想聽我播的黑賿音質的懷舊歌曲] .  那裡, 有黑膠碟 !? 我又不是唱片愛好友.
早幾年幫老板執倉掃走陳年檔案時, 又唔識寶又不懂拿去當古董買...有幾箱俾我當垃圾掉晒了 !

合唱歌要想一想呀 ! 好少喜歡男女合唱....來來去去都以前那些.

現時歌聲好似不同她年代她說,  唔同她但同我呀 ! 我的喜好, 你知架......

唔識欣賞.  所以, 聽歌就好個人的喜歡就不管什麼年代也可以好好欣賞.

有時, 會看作詞人寫的愛情故事.
有時, 會聽歌者的音質. 靜聽歌者如泣如訴, 如慕如恕......哼出, 唱出幾句, 就是某句高音就喜歡上了 !

又在一邊聽歌一邊寫網誌,  ........愛了不該愛的人......TANG TANG , 難捨難分

又有時, 會聽歌的旋律.
又有時, 主要是聽某某歌聲.......

有時候, 閉上眼睛就靜靜地聽, 重聽曾經喜歡歌, 問問自已喜歡是那一種味道 ?

好啦 !!! 聽聽歌先啦 !

我要出去做一陣[ 最後報告] , 趁有丁點靈感到....人家我已經出盡洪荒之力交出中期.
而家都不知要改善什麼去交功課.  同學仔話留一手用來修改.

這次我真的蠢了.


2018.09.11



沒有留言:

發佈留言