2018年9月29日星期六

健康水療



10 月1日是否應該在聽國歌呀 !?

作為中國人的我根本就不懂國歌怎樣唱....起來, 起來, 起來.

笑呵呵 ! 你識唱咩  ?

我要飲多兩碗去濕茶, 週身骨痛又無返風又無落雨...包租婆話明天煲一樽給我. 

我自已想....真係要去多做運動出身汗將濕氣排出體外. 找人拉拉根根, 舒筋活血, 一係找中國人幫手揼幾拳, 想找個人按一按就真. 

但我不想放假跑上國內,  問問好姊妹去不去做健康水療趁未天冷 , 跟她一起梳乎一天,

太大壓力要舒緩一下, 笑 !

你, 小心身體.

我, 無事架係睡眠不足, 今天最後一課啦.  不崩緊心情沒壓力就無事了, 要放鬆心情呀 !

明天, 去學ABC 返幾堂, 免費堂.  讀完會休息一排留多點時間陪那男伴去玩.

男伴....我成日都不快樂就來要撇我啦 !

咁, 等我 E 起排牙係咁笑俾佢睇, 咁得未呀 !?


2018.09.29

沒有留言:

發佈留言