2018年9月10日星期一

無口齒....




再不回覆就嬲到失控了 ! 我掛著同網友PM 緊 嗎  !!!  SORRY AR

你沒有約定嗎 ! 都不知道你在. 

嬲, 有咩好嬲 ! 佢話一刻鐘也不再浪費, 罵我又掛住玩耍. 

一時又話做功課,  唔做功課又掛住上網. 

佢嬲緊我沒寫一頁情書來配給他情節. 

佢, 就在另一邊寫了封超級肉痺情書, 佢話俾人笑到面紅.

問他係不係真的有那個女主角存在. 

你因何故要顧慮別人想法,  你鐘意發什麼就發什麼. 

我知道, 你是為我而寫就得啦 !

得啦 ! 我晚一點寫一頁給你私家看 ! .....馬上加番個問好先 !? 無口齒....

如果, 今晚又寫唔到呢 !  咁會點呀 !?

我明天...又要開始做些功課, 唔可這樣時時陪著你玩. 

SORRY AR ...

SORRY AR...

SORRY AR...



2018.09.10

沒有留言:

發佈留言