2018年9月3日星期一

水果 DIY 面膜




近日開始秋風起了 ! 中秋應快到啦...這是, 我喜歡日子, 好浪漫又甜甜日子因為有月餅吃. 

秋風起, 皮膚有沒有好乾感覺呀 !!??

我沒有呀 !  夏天, 我不塗護膚品的, 無需要呀 !

廣告是騙人東西說女生過了23歲就要好好補養, 就要多用面懵膏面. 

我好耐沒用那些化學品了 ! 近日, 玩緊天然水果 DIY 面膜, 好WORK , 曬了一排也不覺自已黑面, 皮膚白白水潤亮澤.  雖然整天眼瞓但望落一點也不似須要去看中醫調理.

自已都覺得係幾好隻生果.  不過, 要新鮮又要買多一點. 

哈....你想要DIY 配方想知點做同點用,  在FACEBOOK 留言給我. 

我會回留言給你的. 

交了中期功課了, 又俾自已輕鬆返兩天才成. 

晚安啦 ! 我要去洗白白順便做面🙈啦👍 !!

SNOW LAM




沒有留言:

發佈留言