2018年9月20日星期四

彩色珠 仔手錬



買了一條彩色珠 仔手錬, 有淺紫色、 有墨綠、有黃色、有啡白色、有粉灰色、 有蘋果綠色、點點翡翠色又有冰冰飄花。真係好靚呀 ! 把玩著一粒粒珠仔, 捽捽它好得意. 

我夜晚黑瞓覺或者在家時會把它戴起手, 日間就收好入錦繡盒內, 笑....我唔想變成婆婆. 

我很年輕時好鐘意這些彩色珠仔, 但我用來收藏的多.  媽媽常常問我為什麼不戴她送禮物. 

我說......得啦, 得啦, 得啦.  我老點成熟點就會戴上它. 

呀 !  同你說的.......我買多了一粒大珠仔.  買玉石的人幫它改了很好的個名字,

叫......[路路通] , 喻意事事亨通掛. 

他..... 說不管多努力, 多用功但可現實卻教他沮喪透了, 怎樣努力但離夢想很遠, 想打破宿命.

希望, 這個 [路路通] 能帶給他好好運氣, 笑 ! 但要日日戴在手上的. 

上次買的紙鎮不太滿意, 所以, 希望這次不會令他失望.

我自已都覺得真係幾靚, 好水潤的蘋果綠色....應很快可以戴靚粒珠仔的. 真係算靚的, 粗粗地戴住先啦 !   

笑.....另外買了幾個平安扣拎回公司掛起它用來擋邪擋殺.... 盤算著什麼主意?

總感覺到好多危險在自已身邊出現. 


2018.09.20







沒有留言:

發佈留言