2018年9月14日星期五

打風有咩好做



今日返工經過香港仔私家碼頭, 有個勁大隻曬乾好得意八爪魚, 我真是忍不住將牠買了.

我問阿姐你自已曬 ? 她說係呀 在船上曬, 就是打颱風無魚賣才將牠拎出來, 她說, 她平時買新鮮魚. 

隔離有個大叔又話要買, 問她重有無 ?  她說: [無] .

他又問: [那, 明天有無 ]?   她說: [都無, 得一隻].

我呢 ! 無理由帶隻八爪魚返工, 叫阿姐幫我MEET 開牠一條條, 包好. 

笑了 ! 將牠同件外套一齊放...中午外出時著返件衫.....成身都是八爪魚香味.

其他,  我好鐘意飲八爪魚煲的湯, 餓了好耐這款湯水, 人一餵食就會自自然然變大嬸. 

阿薯,  唔好俾人知, 我貼一貼就關閉這頁, 以免被好友取笑. 

打風無事做就留家寫寫功課, 煲煲湯, 聽聽歌, 瞓瞓覺, 多寫意.




2018.09.14

沒有留言:

發佈留言