2021年6月13日星期日

我心目中戰衣.

 

擇冰衣好煩, 好難才找到一件滿意心水的產品, 來來去去款式差不多. 又驚去到沙灘撞到索女同款.   

昨日專登去找件戰衣準備作下水禮,  好幸運好容易找到我心目中戰衣.  

一條短褲仔, 一件性感Bra Top 再加件長袖防曬衣.... 黑白格仔紋設計.  重要價錢不貴係我預算圍範內.  

只是, 俾多三個月時間我, 我想買細一個碼.   

我想減到磅才買, 減不到磅, 瘦不到就會好尷尬在沙灘同靚女1撞款.  

到時有比較, 比下去著得不靚會好自悲架. 費事到時只可著長袖包到棕就好無胃啦. 

笑著問他: 「  你話我瘦唔瘦削得翻呀 ! 你話著這件泳衣可以嗎 」!? 

他答: 「       」.....秘密呀 ! 不可說漏了嘴. 

本想上網找給你們看一看我選中的冰衣, 雖然是有牌子但網上沒有找不到. 


今日寫寫日記就容易點, 睇了一整天網上小說而家個腦生銹,

天氣太熱又無心機去整食物, 無相寫不到有關食物網誌. 


沒有留言:

發佈留言