2021年6月6日星期日

$100個飽

 

斷食咪最平囉 ! 睇你頂唔頂得順.  

好似幾種斷食方法在網上可以找得到, 一看之下原來我當年最FIT 時候就是天天都斷食.  

晚上7:00時前吃晚飯, 翌日11:00起來早餐午飯一起吃.  這是這樣吃少一餐就成就了FIT FIT 身材.  

推薦溫和輕鬆版12小時斷食, 就是晚餐與早餐時間相隔十二小時就成了. 

如果想健康減肥可以間中食麥片再加上斷食,  一定瘦得好快又健康. 

不過, 間中都要賞勵自已減得成功, 又或者同朋友飯聚, 又或者有藉得慶祝時候就不用為減肥而拒絕所有美食.  

我昨天才放縱自已吃了個大大個的漢堡飽。 

BEEF , CHEESE, PICKLES, TOMATOES & LETTUCE 

笑。。。尚有薯條, 焗豬扒飯。

影左好多照片, 又拍了店舖清新雅致花花裝潢, 但仍未想提筆寫食評。  那個漢堡飽係好吃的而賣相既吸引可打卡, 酸青瓜也沒有跟快餐店的一陣藥水味。 

找日啦 ! 找日有時間有心情寫了放在這兒, 不過要成 $100一個飽, 值唔值我唔感說。 

寫這一頁時候讓我想起了網上文章陪男朋友涯麥記日子。  我有沒有陪他涯過食薯條日子? 

有呀 !常常陪他涯茶記, 麥記, 肯德雞日子在很年輕時候。 

終於可以吃一次 $100個飽。

2021.06.06



沒有留言:

發佈留言