2021年7月15日星期四

不要老是懷舊

 

有時...佢講笑話都幾好笑, 我有笑不過聽落又幾無里頭.   

有時...他又話自已平時好悶, 好想找個人陪吃飯, 陪陪他渡過悶透了日子. 

今日就專登同他一起吃晚飯, 那麼要吃好一點, 劏佢先得. 

一於俾多點時間他, 好等他可以對住我這個真實人來傾訴, 免於總是對著電話來說話, 俾他見到我那麼趣致可愛反應.  讓他感受著不再孤單.  

他總是喜歡懷舊, 我呢就教他向前看

對著我吃飯, 他應該會好開心...任得他說, 投奇所好是我專長, 不是呀 ! 

同他好易接軌不知是他專登講我喜歡話題, 還是我在逗他笑呢 ! 

暫時分不清, 朋友總之一齊開心就包容一吓大家缺點. 

遲點又約了第個叔叔, 這次要帶個吹水大哥出去幫手撐場, 免得俾他問到惡口無言. 

剛剛聽歌, 本來想懶就貼你黎明演唱會, 因為佢話過幾日去聽, 我無錢就在YOUTUBE聽囉。 

聽現場和看YOUTUBE 就一定不一樣感受, 但起碼過幾日又有新話題。 


2021.07.15






沒有留言:

發佈留言