2021年7月28日星期三

標題為雪雪廚房

 好多未寫完故事, 寫寫自大自悲呀 ! 

唔好寫出來啦 ! 坐在電腦營幕前好耐, 很耐.  但沒有呀 ! 沒有想寫的碎事, 故事.  

好朋友....話想要檸檬食譜, 嘻 ! 要找時間想架.  你估我真係好多食譜收收埋埋咩 !? 

找日, 要認認真真寫一篇雪雪廚房, 好耐沒有動手動腦去做菜, 

不過, 想寫一頁標題為: 「雪廚房」; 只是未構思到怎落筆, 又未想到怎去創作這一頁。  

還有呢 ! 可能要找些照片!? 

等我得閒點再說, 好眼瞓已飲了兩杯咖啡頂住先。 

無計啦。。。

晚晚失眠, 四點多就醒來了。  

原諒我, 不客氣地追問你那一隻安眠藥好, 可以馬上入睡, 可以沉睡一整晚? 

原諒我, 我要關機去瞓覺啦 ! 

原諒我, 沒有去找你。 


886 , 886, 886 

2021。07。28


沒有留言:

發佈留言