2021年7月24日星期六

擺幾隻吉祥物出來

 


擺幾隻吉祥物出來, 上網找到的. 

身邊男生就掛住睇東京奧運會, 重話好緊張目不轉精地望住個電視機.  唔咗佢看電視啦 ! 

我對這些運動節目興趣不太, 可能童年時爸爸由朝播到晚, 日日播日日迫著看而有點厭惡. 

我正追睇緊九尾狐傳呀 ! 劇集入面有隻小黑, 好得意, 蠻是可愛. 牠那段故事情節妥為吸引我,  小朋友給後父追打時遇到了前世痛愛牠的半人半狐主人, 主人救了小黑還帶了小黑回家, 買了很多玩具給他, 將小黑帶在身邊照顧, 小男孩又修補了主人受傷和孤單, 怕被人遺棄的心.  

其實, 孤單時候可以找到一些心靈上寄托, 能將愛交付予身邊寵物都是一種幸福事.  睇見他輕輕地叫了一聲「小黑」, 那就回到那兒時的他扭了小黑歡愉一幕.  

其實在以前, 我都曾經有一隻「小黑」......

雖然女主角不是很漂亮但總有一種很親切, 好似在身邊曾經出現過的人一樣 . 男主角聽把聲就甜到暈頭轉向, 好溫柔...配音員應記一功.  

如果, 有人唔鐘意睇東奧運動會, 可以去睇睇「小黑」. 

這是我為你推介的韓劇, 入面尚有很多鬼靈精怪的劇情, 幾好睇.  不過, 我未看到劇終唔知可否有HAPPY ENDING ....... 他們話命終注定男/女主角只能活一人, 好慘千世輪迴都是同一個結局. 

2021.07.24

沒有留言:

發佈留言