2021年7月9日星期五

疫苗抽獎按此進入登記

 打了疫苗針可以免費抽大獎, 連 HKD20 都可以省回 .  可惜我尚未去登記, 因為驚死呀 ! 

好多朋友也登記了有的為了工作, 有的為了日後可以出國, 有的為了保護自身安全, 有的事實為了可以抽獎就盡快打針. 香港人別執輸性格又走晒出來了.   

我都會在來緊日子去登記走唔甩啦要返中國.  唔得唔得啦......為生活都要打針. 

宜家幫朋友人整定了個簡易版抽獎表[按此進入抽獎] ; 遲點梗係益自已友啦.  幫他們省時間. 


原來在網上面也要一個個網站慢慢找出來, 妥花時間精神. 跳來跳去才找到個登記網址.    

真係好多抽獎, 一下子要填晒都需要好多時間.  不過, 有人話分成給我...那麼就提秘書服務給他啦 ! 

還有誰人想要這個EXCEL 表就發SIGNAL給我, 發微訊, FB MESSENGER 都得. 中咗獎要請我吃重量級甜品啦 ! 別走數呀 !  

2021.07.09






沒有留言:

發佈留言