2022年4月27日星期三

幸運兒

 


聽聽你喜歡舊歌, 又真係幾好聽....... 佢話要留意歌詞, 好聽, 好聽呀 ! THANK YOU. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~🌻

其實我那算寶貴 尚有你寵先珍貴
眼看今天一切統統都靠你先可發輝

就算翻天風雨蓋過我
攻擊批判都很多
不管怎樣也有你陪著我 再痛苦撐得過
未見得位位都會愛我

尚有你寵先珍貴, 尚有你寵先珍貴, 

就算翻天風雨蓋過我
攻擊批判都很多
不管怎樣也有你陪著我 再痛苦撐得過
未見得位位都會愛我

🌷~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~🌹🌸

2022.04.27

沒有留言:

發佈留言