2022年4月22日星期五

Happy Saturday , Happy Sunday la

 

痴線架 !  困左幾個月日日涯飯盒.  放監啦 ! 約佢出去吃飯竟然話驚喎........

要等到幾時才可以去威威呀 !?  要  O 確診 麼 ???

我一早已出去吃好的.  你呢啲....? 

我呢...... 

專擇些地方闊落點, 擺位梳梳落落的餐廳, 去那些無人餐廳一流而家呀 ! 

係正常人困幾個月之後都一定會出去係咪 ? 

假日我已經有節目, 你有你不出來我有我去約會情人, 節目一羅羅, 期待了很耐啦. 

笑...今日才約我, 會不會遲了點呀 !  

笑...我不是驚, 別以為我跟其他人一樣還將自已鎖在家人, 我一早安排令自已快樂玩意.  

笑...好好地享受假期.  

不要老是浪費保貴時間在床上睡覺,  找死黨去聊天, 放空一天忘卻生活中煩躁憂患意識 , 唔好再想衰衰地啲嘢, 那些......

最緊要找一些能大聲笑, 一齊開懷的好朋友聚聚. 

Happy Friday 未有節目, 不過有 Happy Saturday , Happy  Sunday la............

2022.04.22


沒有留言:

發佈留言