2022年4月12日星期二

我哋, 要去吃好的

 好啦 ! 好啦 ! 好快就到21日, 完啦 ! 不用再禁晚間堂食, 可以約打令出去飯局啦 ! 

我哋要破介呀 ! 要大吃大口渴.  禁堂食而餓了很耐, 終於可準備大快躲兒了.  堅定流呀  !?  帶我去吃壽司 ? 別坤我呀.......


壽司好味但火鍋也不錯, 吃完日本菜再去吃火鍋.   笑呵呵....獨食難肥, 你有消費卷. 我要陪你一齊吃....一齊增脂, 吃完再減肥. 
飯後最好有甜甜糖糊, 或者有一塊馬卡龍就一絕了. 看看...好甜, 頂不住個樣, 一塊就足夠.    




吃飽回家浸個靚浴, 幸福就是如此簡單. 

我哋, 要去吃好的.  二人限聚, 所以只可以帶貓貓去...

雪- 2022.04.12


沒有留言:

發佈留言