2022年4月26日星期二

士多啤梨園

 



現在剛好士多啤梨當造, 有無諗過去大棠, 元郎的士多啤梨園去摘士多啤梨呀 !? 順道親親大自然呀 ! 有孩童一起去就別有一種樂趣.  

嘻嘻 ! 要找一個小朋友陪我去士多啤梨園, 來完成我這個纏繞多年夢想. 

唉 ! 以前還是小孩時候, 叔叔就滿口謊言騙我, 說帶我坐火車去一個長滿士多啤梨公園玩. 

即管事情已過去了多年, 可能被他騙得太多, 由歡喜變得失望了 !  

好多年啦 ! 都忘記了曾經想去摘士多啤梨事, 大熱天時去郊外好辛苦啵, 都市人的我已習慣嘆冷氣, 不勞動.  想吃士多啤梨就去百佳買或者韓店買.   

寧願將時間用來看YOUTUBE , 了解怎樣弄一杯冰冰凍凍的士多啤梨,蘋果, 乳酪沙冰. 

不過, 也許. 

我隨時都會去摘一次士多啤梨的. 不竟這次我多年來想做的事.  

2022.04.26





沒有留言:

發佈留言