2022年6月17日星期五

你重夠膽買樓

 





近日有什麼願望, 想股市同基金市場快點上回高位, 強積金直線下降.   快點變多些錢錢給我. 

竟然, 真係有意外之財.  收到股原派特別股息.  雖然那丁點股息不能將蝕了股價追回來.  但都快樂了一陣子. 

除了我, 相信好多香港人也不想見到香港經濟崩潰 !? 

如果 ! 

可以....... 

細細聲在心裡面說, 我願望係秘密, 係不可透露給第三者知道的. 

我願望跟多年之前仔差不多, 全部都未能夠變真.  

今日, 多了兩個願望, 就是希望他會變成我的好朋友, 在將來日子感情會一天一天地加深.  我們會有好多話題, 不會厭棄對方. 

另一願望, 樓價可以跌一些, 好等我買到石頭, 有一個安樂窩就very good la. 

你重夠膽買樓, 嘻嘻, 嘻嘻,哈哈...講吓姐.  好難實現的. 

2022.06.17





 




沒有留言:

發佈留言